‘Onze G-Gymgroep start op zondag 6 september.
Kinderen en jongeren met een beperking die graag willen bewegen en zich uitleven in een positieve en veilige omgeving zijn bij ons welkom.
We richten ons vooral op kinderen met een verstandelijke beperking, autismespectrumstoornis en psychische kwetsbaarheid
Er wordt gewerkt in een kleine groep met een aangepast programma.
Elke jongere kan kennismaken met het turnen op eigen tempo en niveau in een gezellige en ontspannen sfeer.
Samen bewegen, nieuwe dingen ontdekken en genieten van het turnen, dat is ons doel!’